• تماس:  56 66 24 22 21 98+
  • ایمیل: info@avagl.ir
  • ساعات کاری: 09:00-18:00

Alfalum

Alfalum

تاریخچه درب های کشویی Alfalum :

همه چیز ازاوایل سالهای هشتاد آغاز گردید ، زمانی که یک کارگاه آهنگری که از سالهای شصت به تدریج در ساختن چارچوبهای آهنی برای درو پنجره تخصص پیدا کرده بود ، در پی تلاش به تنوع بخشیدن به تولید خود یک قاب مناسب برای دربهای کشوئی را تولید کرد . این کارگاه مدتها به نحوه سنتی به تولید این محصول پرداخت .

تاریخ درب کشویی داخل کار به طور رسمی در تاریخ دهم ژانویه 1989 آغاز گردید ، روزی که در آن شرکت مذکور پروژه کار جاه طلبانه و البته نه عاری از ریسک را شروع و برای تولید دستگاه های صنعتی پیشرفته و دقیق سرمایه قابل توجهی را بکار میگیرد . در سالهای 1990 میلادی با ابتکار و پژوهش و نوآوری و پشتکار فراوان و بکارگیری افراد متخصص درب کشویی داخل کار به صورت تولید انبوه پا به عرصه صنعت ساختمان میگذارد .

توسعه مدلها و پروسه تولید به همراه توانایی در نوآوری محصول منجر به پیشرفت تدریجی و استقبال از این محصول در بازار ایتالیا و همچنین کشورهای خارجی می شود .

امروزه آلفالوم بیش از چهل سال است که با کار تخصصی خود برای امن تر و راحت تر زیستن در درون  خانه تلاش کرده است ، در تمام این مدت آلفالوم برای انواع دربهای داخلی و خارجی ، اعم از لولایی و کشویی و پنجره و سیستم ایمنی ساختمان طراحی های متنوعی داشته است که همزمان زیبایی و عملکرد را ارائه میدهد .

توجه به جزئیات ، تحقیق و مطالعه در  جستجوی مواد و روش های مبتکرانه تولید و دقت فراوان موجب دستیابی آلفالوم به نتایج عالی در بهبود و ارتقاء کیفی گردیده که ارزش بیشتر به هر فضای زندگی میبخشد .

شرکت آلفالوم مفتخر است که شبکه مشتریان خود را در تمام ایتالیا توسعه داده و در اکثر کشورهای مهم دنیا نیز حضور دارد .